Matte Pop Sticks – Liquid Lipsticks fra Makeup Mekka

Jeg lovet dere “swatches” fra min tidligere bestilling fra makeupmekka, før jul og her kommer min vurdering av “Matte Pop Sticks”

Tidligere “swatches” og “Reviews” av Makeup Mekka sine produkter finner du i disse innleggene her:

Eye’ll Stay – Eyeliners Fra Makeup Mekka

Metal Moment – Glitter eyeliners fra Makeup Mekka

 

Selve leppe fargene er kjempefine og utrolig myke og lette å påføre. Jeg synes sammensetningen av fargene var helt perfekte og prisen for alle åtte var jo kjempebillig. Jeg betalte 399,- for alle sammen, som har en verdi på 792,- om du kjøper dem hver for seg.

Liquid Matte Pop Sticks finner du HER

Når du påfører fargene, ser de ikke matte ut med en gang, men blir mattere ettersom de tørker.

Jeg har brukt de lyseste fargene et par kvelder ute, og synes de holder kjempegodt, i tillegg føles leppene myke og fuktige til tross for den matte “looken”.

Fargene som følger med i pakken er to lyse nude nyanser, 3 rosa, 2 vinrøde med hint av lilla og en knallrød.

Under ser du hvordan fargene ble på håndflaten. Her er bildene tatt ganske fort etter påføring så fargene har ikke tørket helt inn enda.

Min Mening:

Kjempeflotte Liquid Lipsticks som er superenkle å påføre, har god holdbarhet og føles myke på leppene

 

Pluss:

– Kjempeflotte farger

– Leppene føles ikke tørre, men heller myke og fuktige

– God Holdbarhet

– God Pris

 

Minus:

– Egentlig ikke noe spesielt foruten at jeg savner også en mørkere dyp nyanse av rød

 

Terningkast:

5

 

Q: Har du testet ut Matte Pop Sticks? Hva er i så fall din mening?

 

XOXO

– Charlene
 

 

#makeup #sminke #mattepopsticks #makeupmekka #skjønnhet #beauty #anbefaling #tips #produkter #review #minmening #blogg #mote #trend #velvære #swatches

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg