Metal Moment – Glitter eyeliners fra Makeup Mekka

Endelig fikk jeg jeg kloa i disse nydelige Glitter Eyelinerne fra Makeup Mekka! Jeg har ventet på at de skulle komme tilbake etter å ha vært utsolgt en stund og når de endelig var tilbake i shopen og i tillegg på tilbud, måtte jeg bare slå til. Jeg fikk alle sammen for 200,- (Før Pris 790,-) og nå så jeg nylig at de var satt helt til 130,-!! 

Min Mening:

Fargene er helt nydelige, men jeg må innrømme at jeg savner grønn, hvor ble grønn av liksom?

Hehe,

Når jeg tester ut fargene på hånden, merker jeg at jeg må jobbe en del med dem for å få det resultatet jeg ønsker. Jeg er veldig glad i farger som er godt mettet og det samme gjelder glitter, så på “swatchen” under har jeg gått over en gang, for å så la det tørke, og lagt et lag til. Jeg kunne nok ønsket enda mer glitter, men det er jo meg da;) 

Ellers må jeg si at jeg digget den mørke rosa og kobber fargen.

Alt i alt, flotte linere og grei kvalitet til en veldig god pris 😉

 

Pluss:

– Fine Farger

– God Holdbarhet

– God Pris

 

Minus:

– Savner grønn

– Må jobbes med for å få et fint resultat

 

Terningkast:

4

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #mote #trend #skjønnhet #velvære #sminke #styling #skjønnhetsblogg #makeupmekka #beauty

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg