Eye’ll Stay – Eyeliners Fra Makeup Mekka

Jeg lovet dere tidligere “swatches” fra Makeup Mekka sine produkter som jeg mottok før jul. Jeg har allerede skrevet om “Metal Moment – Glitter eyeliners fra Makeup Mekka”, og her er de resterende eyelinerne jeg bestilte. Disse selges som et sett på Makeup Mekka, eller hver for seg, personlig anbefaler jeg så klart å kjøpe settet da du sparer mest på det, så lenge du ikke ønsker deg kun en eller to farger. Eyeliner settet finner du her; 10 PCS WATERPROOF SMOOTH EYELINER SET.

Selve fargene er kjempefine, godt pigmenterte og enkle å påføre. De er super myke, som navnet tilsier – “Smooth!” Fargene jeg likte best var absolutt den metalliske lyseblå og grønne.

Min Mening:

Kjempegode eyelinere for en god pris. Synes de er en drøm å jobbe med. I tillegg er fargene kjempeflotte, men kunne godt tenkt meg flere i spekteret grønn, samt kanskje gull og kobber nyanser?

 

Pluss:

– Flotte Farger

– Godt Pigmenterte

– Veldig myke og enkle å påføre

– God Holdbarhet

– God Pris

 

Minus:

– Kunne vært flere farger som nevnt ovenfor

 

Terningkast:

5

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #makeupmekka #sminke #produkter #eyeliner #swatches #review #anbefaling #skjønnhet #velvære #mote #trend #beauty

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg