Why I’ve been so Absent Lately

Først og fremst vil jeg bare beklage for mitt fravær her på bloggen den siste tiden! Jeg har hatt det super travelt med 2-åringen hjemme de siste 6 ukene, i tillegg til at vi har lagt nytt gulv i stue, gang og kjøkken, har jeg også hatt hastverk med å fullføre et nettstudie jeg egentlig startet på for et par år siden.

Men, heldigvis! Nå er jeg i mål, jeg er ferdig med studiet, småen har begynt i barnehage igjen og nytt gulv ble det!

På tide med nye vegger og?

Vi var også en liten tur i leiligheten i Marbella, Spania (Og takk gud for det, ettersom denne “sommeren” ikke akkurat har bydd på seg det beste været), og der fikk jeg ladet litt batteriene samt vært innom favoritten Sephora og handlet litt “godteri”. Hehe, hva jeg kjøpte, kommer på bloggen etterhvert 😉

Studiet jeg jobbet intenst med nå i sommer, var et foto-studie arrangert av Høyskolen Kristiania, det var et kjempe lærerikt kurs og med fokus på portrett og dokumentar foto, jeg kunne absolutt anbefalt dette kurset videre,  men dessverre er kurset nå utgått og jeg var siste eleven. Noen av oppgavene jeg hadde, blir nok publisert på bloggen etterhvert, spesielt de hvor jeg har lagt stor vekt på sminke og styling i tillegg. Her er ett av bildene jeg tok av min venninne Helena <3

Akkurat nå, sitter jeg hjemme foran pc-en, hvor nesa renner (jeg antar at jeg er på min tredje do-rull allerede), og vurderer om jeg skal lage en makeup-look på tross av røde, hovne øyne og nyseanfall hvert femte minutt…. 

Heldigvis fins det snapchat da… 😛

 

Q: Har du hatt en fin sommer?

 

XOXO

– Charlene

 

#sommer #sol #høst #barnehage #ferie #sminke #styling #skjønnhet #mote #velvære #trend #foto #fotografi #student #oppussing #hus #hjem #familie #barn

8 kommentarer

Siste innlegg