“It’s October” – Makeup Look

 

 

PRODUCTS USED

 

Base:

– Mattifying Camouflage Foundation – Makeup Mekka

– Glow Minerals Setting Powder

 

Contour, Blush & Highlight:

– Too Faced – Sweet Peach Glow

 

Eyes & Brows:

 – Jeffree Star Cosmetics – Thirsty Palette (parched, taste buds, biiiitch!)

 – Huda Beauty – Coral Obsessions palette (Shimmer orange)

 – Urban Decay – Electric (Slowburn)

 – Linda Hallberg – Infinity Palette (Fornax)

 – Technic – Glitter Palette “Star & Dust”

 – H&M – Black Kajal

 – Linda Hallberg – Ory Flash Crayon

 – Sleek Makeup – Eyebrow Gel

 – Helena Rubinstein – Lash Queen Feline Blacks

Lips:

– NYX  – soft matte lipcream (stockholm)

2 kommentarer
    1. Stiliiiiiiig!! ^^

      Fikk litt lyst til å prøve å sminke meg igjen jeg også nå. Hadde en periode hvor jeg gikk med blant annet noen mørke ringer rundt øynene, men kuttet det ut til slutt da jeg så selv at det ikke så så bra ut med tanken på hvordan jeg gjorde det. Og tålmodighet til å sette meg inn i nye ting har ikke alltid vært blant mine sterkeste sider, så jeg la dessverre det på hylla etter 1-2 år. Også gjorde det litt at mine litt konservative foreldrene ikke helt støttet tanken om at gutter skal kunne sminke seg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg