Svar På Spørsmålsrunde <3

Først og fremst vil jeg bare si tusen takk for mange kjekke spørsmål som ble stilt i innlegget: This is My (True) Love!

I forbindelse med at bloggen nå runder et år, så tenkte jeg at det passet seg med et mer personlig innlegg, og som jeg nevnte, vil dere bli bedre kjent med meg bak bloggen framover 😉

 

Her kommer mine svar på spørsmålene dere stilte i kommentarfeltet:

 

 

Hva fikk deg til å bli så interessert i sminke?

– Jeg har alltid vært interessert i Mote og Sminke, så lenge jeg kan huske. Da jeg var liten var jeg veldig glad i teater, film og tv, og etterhvert fascinerte jeg meg virkelig for det at man kan forvandle en persons karakter, kun ved sminke, hår og styling. Etterhvert vokste også foto-interessen sammen med at jeg danset på fulltid og brukte mye tid på scenekunst, og det var vel en naturlig overgang å bli enda mer interessert i hva som faktisk skjer i kulissene.  Da jeg var i begynnelsen av 20-årene, ble jeg alvorlig syk, og måtte blant annet slutte å danse på grunn av helsemessige årsaker, så da så jeg en alternativ vei med hvordan jeg faktisk kunne jobbe med det jeg elsket, uten at det gikk på bekostning av helsen min. Jeg måtte i tillegg avslutte skolegangen på grunn sykdom, så jeg hadde ikke så mange alternativer når det galdt videre studier, det var da jeg bestemte meg for å satse på mote og makeup 😉

 

Hvor ville du bodd hvis du kunne bodd hvor i verden du ville?

– Det måtte nok vært i et land hvor temperaturen er god og varm gjennom hele året. Kanskje Spania eller Italia!

 

Hvor ser du deg selv om 10 år?

– Om 10 år, håper jeg at jeg er “helt” frisk! At jeg fungerer like godt som andre mennesker, kan være aktiv med trening og ha en fulltidsjobb som andre! Jeg håper at det kommer flere barn i løpet av de neste 10 årene og selvfølgelig at jeg har utrettet noen av de drømmene jeg har 🙂

 

Hva er det viktigste for deg i livet?

Det aller viktigste for meg i livet er min familie. Det er ikke for ingen grunn at jeg har tatovert, “family first” på brystet! hehe 😉 Neida, men Caspian, han er jo så klart min største prioritering og alt jeg gjør, gjør jeg for han først og fremst. Det er også viktig for meg å hele tiden utvikle meg som menneske og person. Jeg prøver å ta lærdom av hver dag som går, både på godt og vondt 😉

 

Hva er ditt aller største ønske?

– Mitt aller største ønske er å bli helt frisk 🙂

 

Favoritt reisemål?

– Jeg er veldig glad i Spania og Italia, jeg har mange gode minner fra reiser til begge disse landene. Familien vår har leilighet i Marbella på sørkysten i Spania, og jeg må innrømme at dette er nok en av favoritt reisemålene mine. Av storbyer, elsker jeg London og jeg kunne virkelig tenkt meg en tur til New York igjen 🙂

 

Hva liker du best ved deg selv?

Det må nok være drivkraften min…. Jeg er en “fighter” og nekter å gi opp uansett odds, og at jeg er kreativ! Det gjør hverdagen min veldig interessant, hehe!

 

Har du noen fobier?

Off, ja….. Edderkopper og klaustrofobi….

 

Hvis du skulle valgt en ting du føler at brenner mest for hva ville det vært?

Det må nok være psykisk helse eller menneskerettigheter, vanskelig å velge, kanskje menneskerettigheter da dette også går innenfor psykisk helse 🙂

 

Hvis du kunne forandret en ting; enten hvordan demokratiet fungerer til hvordan miljøproblemene blir taklet, hva ville du forandret?

Dette var et vanskelig spørsmål, men jeg ville nok godt for hvordan demokratiet fungerer med fokus på domstolene og den utøvende makt.

 

Er du utdannet makeup artist eller selvlært?

Jeg er utdannet makeup artist innen Beauty-sjangeren, men er selvlært når det kommer til sfx, teater og kreativ sminke 🙂

 

 

XOXO

– Charlene

 

#blogg #makeup #spørsmålsrunde #svar #beauty #skjønnhet #velvære #helse #familie #barn #drømmer #personlig #mote #stil

16 kommentarer

Siste innlegg