This is My (True) Love!

Selv om denne bloggen handler for det meste om det overfladiske, det ytre og noen ganger det kreative i meg, ønsker jeg at dere lesere også skal få bli bedre kjent med meg som person og menneske.

“Bloggen” runder nå snart et år! Og da er det jo på høy tid at dere får bli litt bedre kjent med meg! det har gått utrolig fort! Jeg føler ofte at jeg ikke har god nok tid til å prioritere bloggingen like mye som jeg skulle ønsket, men det er som regel gode grunner for det, og andre ting som rett og slett er viktigere. 

Jeg tenker at framover vil dere få bli litt bedre kjent med meg bak bloggen, og som en start kan vi jo kjøre en spørsmålsrunde?

 

Som person er jeg veldig kreativ, jeg har alltid hundre ideer i hodet som svirrer rundt. Noen ganger litt for mange, spør du meg…. Jeg er veldig glad i å lese, skrive, høre på musikk, drive med håndarbeid og DIY prosjekter. Mine interesser varierer, alt i fra samfunns problematikk, til det paranormale. 

(Så nei, jeg er ikke et menneske som kun er opptatt av sminke, trend og skjønnhet, hehe!)

Jeg er en person som tror at vi lærer av alt vi går igjennom i dette livet, og at vi kan bruke det vi går igjennom til å utrette noe positivt for oss selv og andre medmennesker.

Jeg brenner for menneskerettigheter og psykisk helse, og jeg er en ufattelig følsom person, som ofte bryr meg “altfor” mye.

Jeg er et menneske som har opplevd mye, både på godt og vondt. Jeg har mistet mange, men jeg har også fått oppleve den aller største kjærligheten.

Jeg ble Mamma, Jeg er Mor.

Så min aller største prioritering, mitt viktigste mål, er å sørge for at mitt barn får den kjærligheten og tryggheten han trenger og har rett til, gjennom livet. For han er min, aller største kjærlighet. 

Min Kjære Caspian <3

 

Som dere ser, har dere nå en liten smakebit av hvem jeg er som person og hva som virkelig betyr noe for meg,

 

Vil du bli bedre kjent med meg bak bloggen BackstageBeauty?

Kjør på med spørsmål i kommentarfeltet da 😉

 

XOXO

-Charlene

 

#familie #barn #kjærlighet #mamma #mor #interiør #diy #sommer #bilder #foto #spørsmålsrunde #sminke #skjønnhet #velvære #alternativ #personlig #beauty #makeup #blogg #mote #trend

25 kommentarer

Siste innlegg