In My Makeup Collection – Top Nudes

URBAN DECAY – NAKED 2

Naked 2 paletten fra urban decay er desidert min største favoritt i sminke kolleksjonen min, dette er min andre naked2 palett, da denne blir brukt vel og ofte, og kanskje mest når jeg ikke vet hvilke skygger jeg skal velge selv. 

Jeg bruker mest de lyseste nyansene, Bootycall, Chopper & Tease til meg selv.

OPI – NAIL LAQUER

Jeg er en stor fan av OPI sine neglelakker og produkter og jeg elsker alle nyansene ovenfor. Fargene er, fra venstre:

– You’re so vanilla

– Going my way or Norway?

– Ice Bergers & Fries

– Hands off my kielbasa!

– Rose if Light

Favoritten her er: “Going my way or Norway?” så klart 😉

TOO FACED – CHOCOLATE BAR

Too faced sin “Chocolate Bar” er bare en nydelig sammensetning av naturlige varne bruntoner til søte sjokolade duftende rødtoner med hint av glitter! Denne Paletten lukter bokstavelig talt sjokolade! Love it! Min favoritt må være gull nyansen, den blir i hvert fall brukt mest.

NUDE LIP STAINS FROM:

Lenge leve “Lip Stains!” Da “Lip Stains” kom på markedet, kunne vi bare kaste leppestiftene! hehe, neida, men de gjør en god jobb, holder som regel veldig bra og er mye lettere å påføre enn de tradisjonelle leppestiftene 😉

– SEPHORA, Cream Lip Stain i fargene 05, 06 & 13

– NYX soft matte Lip cream i fargen Stockholm & NYX lingerie i fargen Embellishment 

– SLEEK, Matte Me i fargen Petal 435

 

Dette var et lite innblikk i noen av mine favoritter i min sminke-kolleksjon! Skriv gjerne i kommentarfeltet under om du ønsker flere slike innlegg 😉

Ha en fin kveld videre!

XOXO

– Charlene

 

#sminke #makeup #produkter #anbefaling #favoritter #sminkekolleksjon #beauty #trend #fashion #mote #stil #velvære #skjønnhet #mymakeup

4 kommentarer

Siste innlegg