Trenger nye Bloggere å følge!

Etter alle endringene på blogg.no i fjor, så har ikke bloggen blitt særlig prioritert her i hus. Mye fordi en del av “blogg-nettverket” forsvant litt, flere byttet portal, mens andre sluttet. Samtidig har jeg selv ikke vært så flink til å oppdatere det siste året og når man i tillegg mistet følger listen ble det vanskelig å følge med på hva andre bloggere skrev om.

Dette er noe jeg har savnet stort på blogg.no etter endringene, derfor ble jeg super gira når jeg logget inn her om dagen og så at vi nå kunne legge til bloglovin og ikke minst at vi har fått tilbake kategorier! Tommel opp Blogg.no! 😉

Uansett. Jeg trenger nye bloggere å følge! Jeg savner det gode blogg-nettverket. Bloggsamfunnet som driver motivasjonen samtidig som vi støtter hverandre! Har du en spennende blogg som du vil jeg skal titte innom så legg gjerne igjen link i kommentarfeltet så skal jeg selvfølgelig sjekke den ut!

Jeg er veldig interessert i temaer som jeg selv blogger om, men er også glad i å lese om hverdagslige ting, alt fra interiør, diy, mote og makeup, mammalivet, psykisk helse og samfunnsproblematikk er temaer som engasjerer meg!

Så kjør på! Spam meg med bloggen din i kommentarfeltet 😉 <3

 – Charlene <3

10 kommentarer

Siste innlegg