Gull Verdt fra Benefit + Strobing Milkshake!

Da jeg og min kjære var en liten tur til Praha i Mars, ble det mest sightseeing og ikke noe særlig shopping. Jeg klarte allikevel å få kjøpt med meg to sett fra sminkemerket, “Benefit”, på Taxfreen hjem. 

Jeg syntes begge settene var kjempe praktiske, og nå som jeg har fått testet dem ut, må jeg si at jeg digger dem! Det første settet heter, “First Class Faves”, og du får med en liten maskara, face-primer, ansiktskrem, lip and cheek tint, en liquid og en vanlig blush. Alt er i reise størrelse så klart, men det passer jo jo midt i blinken nå som sommerferien nærmer seg 😉 både blushen og lip/cheek tinten har jeg falt pladask for. Dette settet kjøper jeg gjerne igjen når jeg går tom 🙂

Det andre settet jeg kjøpte var en to pakning med “Hoola” – Bronzeren. Jeg synes denne bronzeren er helt nydelig, den smelter godt inn i huden og er lett å blende, samt bygge opp. Det eneste negative må være pakningen, når man skal lukke den skal det ikke mye til for å få sidene på pakningen til å dunke nedi selve bronzeren, noe som resulterer i en del produktsvinn.

Disse to settene kan jeg absolutt anbefale om du skal ut å reise i sommer, og innom taxfree-en, bare husk å kjøp dem på vei ut av landet, da de er gull verdt på ferie 😉

Jeg tenkte også å bare tipse dere om hvor fornøyd jeg er med “strobing milkshake” (liquid highlighter) produktet til Makeup Mekka. Disse to hadde jeg med meg på tur, og blir nok med igjen, for å si det sånn 😉 Utrolig lette og små å ta med seg, for å ikke snakke om den fine gløden de gir.

 

“First Class Faves”

 

Aloha Glam & Glow!

 

 
Q: Hva er dine topp “travel size” produkter når du skal ut å reise?
 
XOXO
– Charlene
 
#sminke #makeup #produkter #review #anbefaling #benefit #makeupmekka #favoritter #ferie #sommer #reise #shopping #beauty #mote #skjønnhet #trend #velvære
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg