Nye Favoritter fra Makeup Mekka!

Pasteller, pasteller og mer pasteller! Ja takk! Nå som våren (og kanskje sommeren) har meldt sin ankomst, er det bare å omfavne alle de nydelige fargene som finnes der ute! Disse eyelinerne fra MakeupMekka er absolutt helt nydelige og kjempe pigmenterte! Jeg har så vidt fått testet dem ut på hånden, og jeg digget konsistensen, kosten er enkel å manøvre og nyansene er til å smelte av! Disse skal jeg nok få lekt meg litt med fremover!  Jeg sier bare en ting:

“Festival Vibes!!”

Om en virkelig vil ta “festival-looken” helt ut i sommer er disse metalliske leppestiftene helt perfekt! De kan brukes alene eller over en annen leppestift, hva me å “mixe” to helt forskjellige farger, for eksempel en knall rød matt leppe-farge i bunn, med en gylden metallisk gullfarge over? Da snakker vi “gudinnefaktor”!

 

Uansett, Jeg kjenner i hvert fall at sommer følelsen er nær 😀

Q: Skal du på festival i sommer?

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #trend #mote #skjønnhet #velvære #makeupmekka #newin #festival #produkter #anbefaling #beauty #sminke #tips #sommer #foto #pasteller

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg