Nok Sykdom – Vi er klare for Vår!

Som dere kanskje har merket, har det vært veldig lite makeup-relaterte innlegg i vinter. Grunnen til dette er rett og slett at jeg verken har hatt overskudd eller tid til å prioritere bloggen like mye, da det har gått i sykdom og infeksjoner i ett sett fra og med august. 

Det har for det meste gått i små infeksjoner som kronisk halsbetennelse, bronkitt og lungebetennelse, bihulene, og diverse blodåre-betennelser… Og da blir jo også Astmaen forverret. Ikke noe alvorlig, men veldig plagsomt på toppen av andre kroniske sykdommer. Jeg får heller ikke helt kontroll på mangelsykdommene mine, som resulterer i mye nevrologiske smerter, trøtthet og svimmelhet. Men det verste er nok kanskje å gå rundt me konstant feberfølelse i kroppen. Da blir det bare toppen av is-fjellet liksom. 

 De få oppholdene jeg har hatt uten å være syk, har jeg også så klart prioritert familie, hus og venner framfor å lage sminke-innlegg og looks. Meg og samboeren har også vært en tur i Praha, noe som var gull verdt. Jeg håper snart helsen min bedrer seg slik at jeg også kan få overskudd nok til å sette meg foran sminkespeilet og kreere noen “kule looks” framover. Jeg kjenner jeg savner å gjøre noe kreativt!

#NO-TIME-FOR-MAKEUP

 

Jeg har heldigvis en operasjon om en ukes tid, og time hos øre-nese-hals i mai, så det blir spennende å se om det er noe som kan gjøres med, i det minste om jeg får fjernet mandlene. Jeg har også fått ny astmamedisin og begynt på nye kosttilskudd, og så blir det å ta b12 sprøytene litt oftere en liten periode. Jeg har også fått utskrevet en medisin når det kommer til smertene, men jeg er enda litt usikker på når jeg velger å prøve den ut, da bivirkningene ser ut til å være nok av og da tenker jeg at det er best å vente til kroppen har fått bygget seg litt opp igjen først. 

Foreløpig prøver jeg å fokusere på rutiner og kosthold og andre livsstilsendringer som kan hjelpe meg til å bli friskere.

Men nok om det! Nå ser jeg fremover, og vi er klare for vår (For å ikke snakke om sommer) 😉

Meg og Caspian har kost oss mye ute den siste tiden, og senest i dag har han hjulpet meg å vasket terrassen! Såpebobler er gøy! I kveld har jeg fått sprøytet med grønske-kverk, og så blir det en terrasse rens før vi skal i gang med beising! 🙂

// Prøvekjører bilen til søskenbarna //

La våren komme, for vi er klar! 😀

 

XOXO

– Charlene

 

#bildedryss #foto #bilder #våre #famile #barn #helse #velvære #skjønnhet #sykdom #utetid #mamma #sminke #makeup #blogg

8 kommentarer

Siste innlegg