Sminkekoster og Makeup-Tools på Budsjett – Mine Favoritter!

 

ELF

Hos ELF kan du finne det meste innen makeup og beauty tools til veldig lave priser, samtidig som merket holder god kvalitet. Jeg personlig elsker kostene deres, og min “alltime-favourite” er den klassiske kabuki kosten som kan brukes til den meste, på grunn av den kompakte størrelsen er den også perfekt å ha med på reise! Og enda bedre, du får den for kun 6 dollar 😛

 

REAL TECHNIQUES

Dette merket la jeg min elsk på når det ble lansert i Norge. Jeg har mange av deres koster og kolleksjoner, og blir aldri skuffet. Noen ganger kan prisen variere ganske mye, så mitt tips er å sjekke de forskjellige nettbutikkene ev. salg på vanlige butikker før du går til innkjøp av dette merket. Jeg digger at de har mange gode og tilpassede koste-sett, og at prisen er overkommelig. Mine favoritter er blant annet øyenbryns-settet, scuplting settet og duo fiber børstene.

 

H&M

Hos H&M pleier jeg å handle “basic” produkter, og produkter som etterhvert blir slitte, som f.eks svamper, og tools. De har også et par koster som jeg kjøper igjen og igjen. Mine favoritt produkter må nok være deres blyantspissere, lash-curler, pinsetter, “Luxe powder puff”, “Teardrop sponge” og “Angled Defining Brush”

Dette dyrevennlige og ikke minst lommebok vennlige merket er så klart et av mine norske favoritter. Jeg elsker kostene deres, og mine favoritter er Duo Brow Brush, Angled Brow, liner and eyeshadow Brush, Smudger Brush og Pencil Brush, disse fire kostene kan jeg rett og slett ikke klare meg uten! Det beste med Makeup Mekka er når de slår til med super tilbud på kits! Da klarer jeg ikke å holde meg unna! 🙂

 

EBAY

Du kan finne mye bra på Ebay – og mye dårlig!

Da jeg først startet å bestille ting fra Ebay, for ca 10 år siden, så fant jeg fort ut at det var viktig å sjekke feedback’en til selgeren og ikke minst antall solgte eksemplarer. På denne måten var jeg mer sikker på at produktet jeg kjøpte ville ha god kvalitet, og at selgeren faktisk sendte produktet. Husk at når du bestiller fra sider som Ebay, Wish og Amazon, er det på eget ansvar og ekstra viktig å sjekke ingrediensene i f.eks sminke produkter før du kjøper. Det er lenge siden jeg har bestilt noe fra Ebay nå, men et av mine beste kjøp var et stort sett med sminkekoster og en god del glitter. Noen av børstene har jeg den dag i dag.

 

 

 Q: Har du bestilt sminke eller tilbehør av noen av stedene og merkene jeg har nevnt ovenfor før? 

 

XOXO
– Charlene
 
#makeup #makeupmekka #sminke #produkter #tips #anbefaling #guide #sminkekoster #makeupbrushes #favoritter #skjønnhet #velvære #beauty #mote #trend #ebay #elf #realtechniques #hm
 
 
 
9 kommentarer

Siste innlegg