Homemade Is Beautiful!

Den siste tiden har jeg dessverre ikke vært så veldig motivert når det gjelder bloggen, men jeg har i stedet brukt tiden på å “kreere” og skape, sammen med min lille. Han er en tålmodig liten gutt, og jeg har en liten anelse at han kommer til å gå i både mamma og pappas fotspor når det gjelder kreativitet. Denne uken har han hjulpet meg å lage flere barselgaver og det er så gøy å se hvor stolt han blir når han får lov til å gjøre det samme som mammaen sin 🙂 <3

I høst fikk jeg testet ut den nye symaskinen min, en Janome Overlock, og jeg angrer ikke et sekund! Jeg har allerede sydd 22 plagg til både Caspian og i gaver, og det er så gøy! Et av de første plaggene jeg sydde på denne maskinen, var dette tøffe settet til Caspian. Og det er allerede blitt godt brukt i både barnehage og her hjemme. For tiden går det som sagt mye i håndarbeid, men nå som det er kaldt og vått ute her i Stavanger, synes jeg det er en perfekt tid for koselige inne-aktiviteter!

Nå skal jeg sette meg ned og fortsette på enda en barselgave, og framover tenkte jeg å poste litt av tingene her på bloggen!

Håper alle har hatt en fin Vinterstid så langt!

 

XOXO

– Charlene

 

#mamma #mammalivet #håndarbeid #smykker #perler #sy #sying #hobby #kreativitet #kreativ #stoffogstil #familie #barn #vinter #aktiviteter #klær #diy #mote #stil #interiør #trend #kjærlighet

10 kommentarer

Siste innlegg