Orange Is The New Black

Så her om dagen fikk jeg et infall å farge håret oransje!!

Jeg har som regel alltid en haug av forskjellige hårfarger lagret, da jeg vet at jeg noen ganger “plutselig” får lyst å endre hårfarge og det gjorde jeg altså på fredag 😛 Problemet var at jeg fikk for meg at jeg ville ha “knall-oransje”, men denne fargen hadde jeg selvfølgelig ikke liggende… Jeg hadde blått, lilla, rødt, rosa, grønt og hundre toner i mellom…. Men nettopp oransje eller gul, det hadde jeg ikke…. Så da tenkte jeg, hva om jeg mikser pastell rosa med knall rødt, og litt balsam?? det kan vel funke? hihi…. så da var det ned på badet og teste ut mitt lille eksperiment 😛

Fargen ble jo selvfølgelig mye mer rosa enn jeg hadde sett for meg, og da jeg våknet på lørdagen var det nesten blitt enda mer rosa over natten! (bildene øverst er tatt rett etter fargingen) Så da tenkte jeg, hva om jeg slenger i en “kobber” – toner? da må det vel bli litt mer oransje-skjær? Så jeg skyndet meg innom butikken “normal” på madla amfi, da jeg hadde sett at de hadde nettopp en slik “toner” til salgs, og hev meg i dusjen, vasket håret et par ganger for å “fade” den fargen jeg allerede hadde, og slengte i en kobber nyanse i ca. 5 min…. Og tror du ikke at håret ble knæsj oransje?? wohooo!! Mission Accomplished!

Under kan dere se resultatet UTEN filter 😉

Ja, jeg gadd rett og slett ikke ta etterveksten, da jeg hater å bleke håret…. Det tar altfor lang tid da jeg har så tjukt hår, og i dette tilfelle var jeg litt gira på å få håret oransje…. 😛

Så hva synes dere? er: Orange The New Black?? 😛

XOXO

– Charlene

 

#mote #trend #orange #oransje #hår #skjønnhet #sminke #beauty #makeup #stil #snapchat #foto #bilder #hair #orangehair #oransjehår #crazycolors #hårfarge #kreativ #orangeistheblack

30 kommentarer

Siste innlegg