Sminke på Budsjett!

Har du sjekket ut butikken “Normal”? I dag etter at jeg hadde vært hos legen, måtte jeg innom apoteket på Madla Amfi for å hente en ny antibiotika kur, (Ja det var halsbetennelsen som hadde blusset opp igjen) og på veien stoppet jeg innom butikken “Normal”, som er nyåpnet der. Jeg ble helt satt ut av hvor billig det var og jeg som bruker mye engangs artikler når det kommer til sminke, følte jeg var i himmelen!

De hadde kjempemye kult og BILLIG, når det kommer til alt fra personlig pleie, hår-produkter, sminke, u name it! Så dette var helt genialt! Konseptet minner litt om TGR, hvor du “følger en løype” gjennom butikken og plukker med deg de varene du trenger i handlekurven.

Jeg skulle først og fremst ha et par våtservietter, eyelinere og neglelakk fjerner, men ente så klart opp med å plukke med meg et par ekstra sminke produkter, slik at jeg kunne teste dem ut, når det tross alt var så billig som det var. Det er jo tross alt snart Haloween så da trenger man litt påfyll 😛

 The Products 

 Foundations 

 Eyeliners 

 Tools 

 Face & Body Glitter 

 Nosestrips 

Jeg gleder meg mest til å teste ut glitteret og nosestripsene, så skal jeg fortelle dere om kvaliteten senere 😉

Q: Har du hør om denne butikken før? Noe du kunne tenkt deg her?

 

XOXO

– Charlene

#makeup #sminke #budsjett #billig #tips #anbefaling #produkter #skjønnhet #velvære #mote #trend #blogg

18 kommentarer

Siste innlegg