Første Gang Hos Frisøren <3

Torsdag fikk Caspian sin første hårklipp!! Jeg er så stolt, for ungen satt fint hele tiden, og med tanke på det tjukke og lange håret hans vet jeg (fordi det er kun jeg som har klippet ham til nå, hehe, kremt) at det ikke er en enkel jobb. Han syntes det var kjempestas å bli dullet med av frisøren og jeg tror nok han sjarmerte henne litt, når han lo da hun skulle stusse ham bak ørene. Hun skrøt at han var kjempeflink til å sitte i ro (les: 3 slikkepinner og netflix) og at det ikke var vanlig blant de minste. Jeg tenkte bare, “bra jobba Mamma!” Jeg kjente på litt blandede følelser når det kom til å klippe bort det lange håret hans, jeg synes langt hår på gutter er så fint, og i tillegg har han hatt pannelugg, noe som har gitt håret hans en litt “70”-talls stil, noe jeg elsker, da jeg selvfølgelig elsker den retro stilen! Men, nå var det virkelig på tide med en skikkelig klipp så for å ha litt “kontroll” på det hele. Jeg ba frisøren om en liten “mohawk”! hihi! Jeg synes resultatet ble kjempefint. Og gleder meg til å “style” håret hans for en spesiell anledning 🙂

Senere på kvelden fikk jeg et innfall at jeg ville klippe lugg på meg selv… Jeg ble litt misunnelig på ungen som fikk gå til frisøren for første gang, så da tenkte jeg at jeg kunne være min egen frisør…. Den ble selvfølgelig litt kortere enn forventet, men sånn er det jo når du står en torsdagskveld på badet for deg selv, ungen sover, mannen er på jobb og du kjeder deg… Jeg tenkte; “jo jeg kan jo ta inn og ut av oppvask maskinen, eller sette på en vask med klær, men hallo, jeg kan vel ta meg tid til å klippe min egen pannelugg?” Så jeg bestemte meg rett og slett for å være litt impulsiv. Resultatet ble jo så som så, men forandring fryder 😉

Et eget innlegg med bedre bilder av panneluggen kommer, så “Stay Tuned” 😉 <3

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #skjønnhet #sminke #mote #styling #stil #trend #pannelugg #hårklipp #frisør #diy #familie #barn #lørdag #helg #personlig #hverdag #makeupmommy #mamma #lugg #bilder #bildedryss

12 kommentarer

Siste innlegg