Lashes Overload – New In

 

Hvem elsker vel ikke falske øyenvipper?

Det gjør hvert fall jeg, spesielt når det kommer til å lage kreative looks og uttrykk er ofte vippene som prikken over i-en! Nå skal det sies at jeg til hverdags hverken bruker sminke eller maskara, og i hvert fall ikke falske øyenvipper, men gu’ så gøy det er når man virkelig skal pynte seg litt ekstra eller gjøre en kreativ look!

Til en gangs bruk kjøper jeg ofte falske vipper på H&M, jeg har funnet meg et par favoritter der, som jeg kjøper med jevne mellomrom når “lageret” går tomt. Denne gangen var jeg innom lindex i tillegg, og kom over et par fine vipper som heller ikke var så drøye i prisen. Gleder meg til å prøve disse! Jeg har heller aldri testet ut Ardell sine vipper,  så da jeg kom over noen nydelige og dramatiske vipper, kunne jeg ikke dy meg, de måtte definitivt bli med meg 😉

Til syvende og sist, man kan ikke feste falske vipper uten vippelim! Ja det følger som regel med i pakningen, men disse limene føler jeg ikke sitter godt nok, og så er jeg blitt helt forelsket i lippelimen fra “House of Lashes”, så den ble et obligatorisk kjøp, siden også den gamle var tom.

TIPS! H&M har ofte vippene sine på salg når de bytter ut stil eller forpakning, se etter i “salgskroken”, så er du kanskje heldig å finne et par eller tre du liker! Jeg pleier hvert fall å hamstre da, siden jeg synes falske øyenvipper er altfor dyrt! Et annet tips er kjøpe via Ebay eller Wish, der får du ofte mye mer for pengene 😉

 

1. House Of Lashes Vippelim – Pris: 8 Dollar på hjemmesiden (kan også fås på H&M)

2. Ardell – Professional Lashes “Whispies” Pris: 79,50

3. Lindex – Lashes “Bold” Pris: 59,50

4. H&M – Lashes “Extrovert” Pris: 49,90

 

Q: Bruker du falske øyenvipper?

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #sminke #beauty #trend #vipper #falskevipper #houseoflashes #skjønnhet #mote #velvære #innkjøp #foto #tips #anbefaling 

16 kommentarer

Siste innlegg