Majestic Metals – Swatches & Review

Her kommer noen “Swatches” fra Makeup Mekka sin Liquid Lipsticks i serien Majestic Metallic. Akkurat nå får du alle tre hos Makeup Mekka for kun 50,- noe som er ganske latterlig billig 😛

Du kan bruke produktene både som egen farge, topcoat over andre leppestifter eller glosser eller rett og slett lage kul bodyart med dem. Under ønsket jeg å vise hvordan fargene ble uten noe annet produkt i tillegg, så her har jeg verken brukt lipliner eller en annen farge under. Fargene i seg selv er jo metalliske og reflekterer lyset godt, men pigmentering var veldig ulik på alle tre. Jeg likte definitivt best “Royal” da denne fargen var mye mer mettende enn de andre. Men mulig at de to andre blir bedre om man bruker lipliner eller en farge under.

Produktene finner du her: Makeup Mekka

Swatches

Duchess

Pluss: Kjempefin Farge, Grei pigmentering,  god pris, god og myk kost

Minus: skulle ønske fargen var enda sterkere

Terningkast: 3

 

Emperor

Pluss: Pris, god kost

Minus: Lite pigmentert og kunne godt vært mye mer mettet i fargen

Terningkast: 2

 

Royal

Pluss: Digger fargen, Kjempefin, god og myk kost, enkel å påføre, veldig mettet og godt pigmentert!

Minus: Se kommentar under generellt!

Terningkast: 5

 

Generellt:

Veldig god pris på produktene! Det eneste jeg bekymrer meg litt for er at når jeg påfører dem på leppene kjenner jeg en slags prikking, noe som er typisk om du bruker en lip-plumper, men i dette tilfellet står det ingenting om at produktet skal gi en slik effekt. Jeg blir derfor litt bekymret om det kan være en allergisk reaksjon, så jeg gikk inn for å sjekke ingrediens listen hos MakeupMekka, men jeg finner ingen info om dette. Men etter litt leting så finner jeg infoen under hvert enkelt produkt. Så mulig jeg må sette meg litt mer inn i disse ingrediensene 😛

 

Q: Hva synes du om fargene? Har du prøvd disse produktene?

 

XOXO

-Charlene

 

#makeup #skjønnhet #sminke #beauty #velvære #produkter #liquidlipstics #metals #metallic #swatches #review #omtale #makeupmekka #tips #bilder #mote #trend

20 kommentarer

Siste innlegg