New In – Makeup from Sephora

Som jeg nevnte i forrige innlegg, skulle jeg vise dere hva jeg hadde kjøpt med meg hjem fra ferie i år, alt er kjøpt på Sephora, foruten parfymen fra Dior og mascaraen fra Helena Rubinstein, det er kjøpt på taxfree.

Produktene

Urban Decay – Naked Heat Palette

Kat Von D – Alchemist holographic Palette

Too Faced – Better Than Sex mascara

 Too Faced – Lip Injection

Dior – J’adore Parfyme

Helena Rubinstein – Lash Queen Feline Mascara

Sephora – Cream Lips stains

Sephora – Liquid Foundation

Sephora – Matte compact Foundation

Sephora – Concealer

Sephora – Baked Sculpting Trio

 

 

OMG! Nytt palette fra Naked! Da jeg så dette palettet var kommet på Sephora, kunne jeg jo så klart ikke bare gå forbi! Hallo! Det ble med hjem i kofferten, uten tvil! I tillegg hadde de fått innKat von D, sitt nydelige highlighter palette, som jeg så lenge har ønsket meg, og da ble det også plukket ganske fort fra hyllen, kan du si. Jeg gleder meg sykt til å teste ut begge palettene og forhåpentligvis lage noen råe makeup-looks til dere med disse to 😉

Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker leppe-produkter og mye farger, så det ble selvfølgelig en del “lip stains” fra Sephora, disse er jeg kjempefornøyde med fra før, og prisen er veldig billig i forhold til kvaliteten. Generelt sett er jeg veldig fornøyd med Sephora sine egne produkter, og handlet derfor inn en del “basic” sminke denne gangen. Både den flytende og kompakte foundationen er kjempegod, som jeg også har fra før, concealer’en har jeg ikke testet enda, men trio-pudderet, som er nytt, er jeg helt forelsket i.

Fra “Too Faced” fikk jeg kjøpt en av mine favoritt mascaraer i reise størrelse, noe som er gull verdt! Og en ny “lip plumper” jeg aldri har prøvd før. Denne måtte jeg jo selvfølgelig prøve så fort som mulig, og jeg må innrømme at jeg faktisk så forskjell!

Favoritt parfymen fra Dior; J’adore og HR sin fantastiske maskara “Lash Queen Feline” var obligatoriske kjøp for meg på flyplassen.

Alt i alt er jeg kjempe fornøyd med sommerens innkjøp, og er kjempegira på å lage noen nye looks!

 

Q: Har du testet ut noen av produktene ovenfor? Noe du kunne tenkt deg?

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #skjønnhet #sminke #produkter #productreview #sephora #katvond #urbandecay #toofaced #innkjøp #mote #trend 

8 kommentarer

Siste innlegg