New In – From Makeup Mekka

Da har jeg endelig fått skaffet meg disse omtalte kostene fra Makeup Mekka, samt et Highlighter Palette. Jeg gleder meg til å teste begge ut, og er veldig spent på om disse kostene er så gode som de utifra sosiale medier og bloggere skal være 😉 

Fargene i palettet var nydelige og jeg elsker at de er veldig metalliske og gjengir lyset godt. Her ser dere også noen “swatches” jeg gjorde på håndflaten og fingrene. 

Fargene vil jeg beskrive som gode og myke å påføre og jeg synes de er godt pigmenterte. For denne prisen (149,-), synes jeg du får mye for pengene. Jeg tror jeg allerede må innrømme at fersken fargen kommer til å blir en stor favoritt!

Fargebeskrivelse: (Fra www.makeupmekka.no)

Glitz – metallisk highlighter i en duset rosa tone som gir en rosegull finish.
Miracle – metallisk highlighter i en kald sølv tone som gir en perlemorfinish.
Passionate – metallisk highlighter i en varm fersken tone som gir en gullfinish.
Shy Metallic -metallisk highligter i en champagne farge som etterlater en fin varm gullfinish.

 

Produktene finner du her:

10 PCS ROSE GOLD OVAL BRUSHES (200,-)

4C HYPNOTIC METALLIC HIGHLIGHTER PALETTE (149,-)

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med dette kjøpet her, men nå gjenstår det også å teste ut kostene 😉

 

XOXO

– Charlene

 

 

#makeup #makeupmekka #produkter #produktomtale #anbefaling #sminke #skjønnhet #beauty #trend #velvære #productreview #highlighter

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg