Hjemmelaget Smokke-lenke og Rangle

 

Nylig laget jeg disse søte smokke-lenkene og matchende bitering/rangle i barselgave til min venninnes nyfødte jente, Ariel. Det er veldig enkelt å få til selv, alt man trenger er noen fine perler, tau, klips og smokkering som du får kjøpt på stoff og stil.

Foruten om sminke og styling, er jeg veldig glad i håndarbeid, spesielt DIY-prosjekter og sying. Det som er mest gøy med hele prosessen er jo at man lager noe unikt og at man kan være stolt av resultatet.

Her er gavene hun fikk fra meg:

 

Smokkelenker


 

 

Bitering/Rangle

 

Selv synes jeg de ble kjempesøte 😀

Hva synes dere?

Om dere ønsker en tutorial til hvordan man lager dette på bloggen gi meg gjerne en lyd i kommentarfeltet 😉

 

 

XOXO

– Charlene

 

#hobby #diy #håndarbeid #interiør #familie #barn #baby #gravid #kreativ #hjemmelaget #blogg 

24 kommentarer

Siste innlegg