Beauty Favoritter Akkurat Nå!

Disse produktene bruker jeg på badet akkurat Nå:

1. Brazilian Keratin Smooth Shampoo & Balsam fra OGZ

– Jeg bare elsker denne shampoo og balsamen! Den lukter så utrolig godt og er kjempegod for hår som blir fort brusete og flokete. Begge inneholder både kokos og avokado-olje, keratin proteiner som styrker håret, samt kakaosmør! Just love it! Begge er kjøpt på Apotek .

2. Amber Romance Fra Victoria Secrets

– Er helt forelsket i denne duften fra Victoria Secrets, den lukter kjempegodt med hint av ambra og vanilje! Jeg er ganske svak for vanilje altså 😉 Duften er kjøpt på Victoria Secrets butikken i Oslo.


 

3. Tea Tree Facial Wash fra Bodyshop

– Fantastisk ansikts vask fra The Bodyshop, har vært en favoritt i flere år nå og føler huden får en skikkelig rens med denne. 

4. Tea Tree Skin Lotion fra Bodyshop

– Veldig god ansiktskrem i perioder med fetere hud. Jeg bruker ofte denne når jeg ser at jeg begynner å få tendenser til kviser.

5. Tea Tree Face Mask fra Bodyshop

– Denne masken i samme serie er også kjempegod om du har kviser/akne eller kjenner at huden er veldig oljete. Den fjerner også kjempegodt urenheter. Denne bruker jeg en gang i blant når jeg ser at jeg har behov for det.

Alle Tea Tree produktene er kjøpt på The Bodyshop 🙂

 

Q: Har du prøvd noen av produktene nevnt ovenfor? 

 

XOXO

– Charlene

 

#beauty #skjønnhet #velvære #hårpleie #hår #hårprodukter #skjønnhetsprodukter #tips #anbefaling #victoriasecrets #amberromance #teatree #thebodyshop #Ogz 

6 kommentarer

Siste innlegg