Makeup Tutorial – Festival Sunset Inspired

Som dere kanskje har fått med dere har jeg startet en helt ny Youtube Kanal!

På denne kanalen vil jeg dele Makeup Tutorials og diverse How To, Step By Step – videoer og hvem vet? Kanskje det blir mer etter hvert? Jeg er i en oppstarts fase av kanalen min, og har mye å sette meg inn i når det kommer til både redigering, lyssetting for  nevne noe, men jeg hadde blitt kjempeglad om du kunne tenkt deg å følge meg der også 😉

Youtube – BackstageBeauty

Her kommer min tredje video, håper dere liker den og legg gjerne igjen en kommentar om du følger meg på youtube, så følger jeg selvfølgelig tilbake 😀

XOXO

– Charlene
 

#makeup #skjønnhet #velvære #makeuplook #sminke #sminkelook #festivalmakeup #festival #vår #sommer #look #style #styling #mote #trend #video #youtube #howto #stepbystep #tutorial #makeuptutorial #sminketutorial #beauty

8 kommentarer

Siste innlegg