New In – Neon Makeup

 

På søndag kom jeg hjem fra en liten uke i London, hva jeg gjorde der og hvorfor får dere vite i et senere innlegg 😉

Litt shopping ble det jo og så klart, og da jeg var innom en av mine favoritt butikker i Camden måtte jeg få med meg disse godbitene;  Et Neon “Bodypaint/Facepaint Palette” og 4 Neon “Glow in The Dark” Eyelinere!!

OMG! Gleder meg sykt til å teste disse ut, spesielt “glow in the dark” -linerne 😀

Jeg var også så klart innom Urban Decay butikken på Carnaby Street og fikk med meg det etterlengtede palettet “Full Spectrum” <3

Så framover blir det nok mye farger når det kommer til “Makeup-Looks”, hehe!

 

Q: Har du testet ut “Full Spectrum” palettet fra Urban Decay?

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #sminke #urbandecay #palette #produkter #newin #favoritter #london #inspo #inspirasjon #farger #vår #beauty #skjønnhet #velvære #mote #trend

6 kommentarer

Siste innlegg