Makeup Tutorial – Spring Inspired

Her kommer Video Tutorialen av looken jeg gjorde i forrige innlegg. 

Dette er kun min andre youtube video, så har enda ikke helt roen på hvordan jeg skal få til å filme hele ansiktet godt nok, samt vise sminken, men det kommer seg nok etter noen forsøk til, haha. Må ellers påpeke at belysningen jeg har er veldig dårlig, og eneste hjelpemidlene foruten om kameraet, er rett og slett en helt vanlig bordlampe.

Høyt på ønskelisten er nok en “ringlight” for å si det sånn!

Har du youtube? Legg gjerne igjen en kommentar, så kan vi følge hverandre 😉

 

Min nyoppstartede YOUTUBE KANAL finner du ved å trykke HER!
 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #look #makeuplook #sminke #sminkelook #spring #vår #springmakeup #inspo #inspirasjon #bilder #foto #beauty #skjønnhet #velvære #mote #stil #trend #tutorial #makeuptutorial #sminketutorial #stepbystep #stegforsteg
 

8 kommentarer

Siste innlegg