New Nails & New Hair!

// Inneholder Ad-Link //


På søndag var jeg innom en av mine bestevenninner, Ida og fikk satt på hår. Hun er frisør og kjempedyktig, spesielt når det kommer til hair-extensions! Jeg hadde noen extensions clips fra Luxus Hair hjemme, så vi klippet av klipsene og brukte weftene til å forlenge håret med micro ringer. Om du bor i Stavanger området anbefaler jeg henne på det varmeste, du finner henne på facebook HER.

Neglene fikset jeg selv hjemme i går kveld. Jeg kjøpte et Gel-Kit fra Depend, som inneholder tipper, ekstra utstyr og en slags gele lakk samt en spray aktivator. Du bruker produktene om en annen ved å påføre et lag gel først, for å så spraye et lag med aktivator sprayen. Når det har tørket gjentar du to ganger for å få et “gel-aktig” utseende på dine egne negler.

 Det er første gangen jeg prøvde meg på denne typen neglebehandling, så jeg ble ikke 100% fornøyd, men jeg kommer absolutt til å gjøre det igjen, da det både var rimelig og en enkel løsning når lommeboka ikke strekker til. Og øvelse gjør jo mester 😉 Tippene filte jeg litt mer kantede da jeg elsker negler som har en litt firkantede fasong. Selve “kittet” er genialt om du ønsker en rask forlengelse av dine egne negler, uten å kunne noe om negledesign eller tradisjonell støping av negler.

Gel Kittet til Depend finner du blant annet på Nelly HER!

På torsdag reiser jeg til Oslo, for å delta på Vixen Blog Awards, det skal bli spennende og utrolig gøy å møte andre dyktige mennesker i blogg bransjen. Nå skal jeg sette meg ned å planlegge en ny Makeup Look så blir det vel litt tv-titting før leggetid.

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #beauty #sminke #skjønnhet #hair #hår #hårextensions #hairextensions #negler #neglepleie #blogg #velvære #Mote #trend

16 kommentarer

Siste innlegg