Mammas Lille Hjelper <3

Ingen ting varmer er “mamma-hjerte” mer enn å se sin egen gutt kose seg på mammas hjemmekontor. Vi har det ganske gøy vi to. Hvor mye jeg får jobbet med bloggen eller sminke er en annen ting, men å se hvor mye Caspian har det gøy med å utforske både hårbørster, klemmer og sminkekoster gjør absolutt opp for det. Det morsomste må nok være når jeg tar frem noen av alle kostymene jeg har på lager, enten det er parykker, hatter eller blomsterkranser så er det like gøy hver gang å kle seg ut. Jeg har på følelsen av at det er en liten kreativ gutt vi har.

Må jo bare påpeke at Caspian ser “awesome” ut i reinsdyr hårbøylen min (samtidig som at teksten på bodyen hans er: “I Look Awesome”), og jeg kan nesten ikke vente til han blir gammel nok til at vi kan begynne med ansiktsmaling. For øyeblikket sitter han ikke rolig nok lenge om gangen, bare det å klippe ham er en utfordring. Noe som minner meg på at det kanskje er på tide 😉

Nå skal vi ned og leke med lekekjøkkenet han fikk til jul, så blir det kanskje en hårklipp senere 😉

(Jepp, det stemmer! Ingen kjønnsdiskriminering her i hus!)

 

Husk å stemme på bloggen min i Vixen Bloggawards, om du liker bloggen min, jeg er nominert i kategorien Årets Beautyblogg 😉

Om du ikke har fått med deg “Jule-looken” min “Rudolf The Reindeer” hvor jeg bruker reinsdyr hårbøylen som Caspian har det gøy med i dette innlegget, kan du klikke deg inn HER 😉

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #beauty #skjønnhet #sminke #styling #velvære #kos #jul #familie #barn #mamma #blogg #trend #mote #humor #foto #bilder #kollasj

6 kommentarer

Siste innlegg