WOW! JEG ER SEMIFINALIST I VIXEN BLOG AWARDS!!!!!

Jeg må bare si, jeg er helt satt ut! Bloggen min er blant semifinalistene til VIXEN BLOG AWARDS 2016, som ÅRETS BEAUTY-BLOGG!

TUSEN TAKK, til alle dere som har nominert meg! Jeg er overveldet! Spesielt siden det er så utrolig mange dyktige beauty-bloggere der ute! Dette er virkelig en drøm som er blitt virkelig, endelig går noe min vei etter flere år med motgang, og jeg kan virkelig ikke få si nok hvor takknemlig jeg er og at det nytter å ikke gi opp! 

THIS MADE MY DAY, eller skal man si, THIS MADE MY YEAR?

 

Igjen tusen takk til alle dere som støtter meg allerede, og jeg håper virkelig du vil stemme meg videre til finalen, det går an å stemme en gang per dag frem til nyttår! Jeg krysser fingrene og håper på det beste!

Du kan se alle de nominerte ved å trykke HER

Du kan stemme på Årets Beauty Blogg ved å trykke HER

 

XOXO

– Charlene

 

#blogg #inspo #inspirasjon #makeup #beauty #sminke #skjønnhet #velvære #mote #trend #vixen #blogawards #bloggawards #vixenblogawards

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg