Product Review – Urban Decay Electric Palette

 

Allerede ved første øyekast, inne på Sephora, visste jeg at denne paletten skulle jeg ta med meg hjem.

Fra før av er jeg en stor fan av Naked Palettene til Urban Decay, så jeg hadde store forventninger til denne også.

Selve pakningen og designet er jo super lekkert i seg selv, 

så om skyggene ikke hadde holdt i kvalitet, må jeg innrømme at paletten ville tatt seg godt ut som pynt på sminkebordet.

Selve skyggene er godt pigmenterte (som forventet), men noen av de matte fargene kunne godt vært enda mer mettet.

Jeg digger de grønne tonene med shimmer i, og de er de absolutte favorittene.

Sølvfargen var også overraskende godt mettet. Så den likte jeg også veldig godt.

Foreløpig har jeg bare testet skyggene på hånden. Så det blir spennende å se hvordan de faktisk er som øyenskygger.

 

PLUSS:

– Meget god holdbarhet

– Nydelige farger og godt pigmenterte

– Fantastisk Design

– Fin kombinasjon av farger, både matte og med skimmer

 

MINUS:

– Litt dyr, men pluss for kvalitet

– Noen av de matte nyansene kunne vært enda bedre mettet

 

ALT I ALT: 

Nydelig palette for alle sminke-elskere der ute og et must om du liker å eksprimentere med farger. Terningkast 5

 

#sminke #makeup #beauty #skjønnhet #produkter #productreview #urbandecay #electricpalette #mote #trend
 

8 kommentarer

Siste innlegg