Choker Love

Ja! Jeg elsker chokers!!! 

Som en av flere som vokste opp på 90-tallet, med Spice Girls og Platåsko i spissen, var selvfølgelig “chokerne” et stort must. Jeg husker jeg hadde flere fløyels-varianter, mens lillesøster var mer opptatt av plastikk smykkene som lignet mer på falske tattoveringer. 

Som eldre har jeg alltid hatt en ting for den viktorianske mote-epoken hvor også disse type smykkene var veldig populære, da er det kanskje ikke så rart at jeg jublet av glede når jeg oppdaget flere av disse smykkene på både Gina og Glitter.

Smykket ovenfor er forresten fra Gina Tricot.

 

Hva synes du om trenden?

 

*Hugs & Kisses*

 

#mote #trend #accesories #choker #tilbehør #hår #makeup #styling #sminke #skjønnhet #beauty
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg