New In – Stuff for my Home Office

1. Planner & Notebook – fra Stradivarius (Spania)

2. Mappe, Notatblokk og Notabok fra Nille

3. Evighets kalender & Organiserings holder fra Nille

 

Syntes alle tingene til hjemmekontoret bar stort preg på å inspirere, så dette måtte jeg bare 

ha, likte spesielt godt planleggings-blokken fra stradivarius med slagordet “YOU CAN DO THIS”, noe som passer meg midt i blinken, da jeg føler at jeg trenger litt inspirasjon og spark i rumpa for tiden for å få ting gjort.

 

I disse dager begynner hjemmekontoret å snart bli helt ferdig, mangler fortsatt noe småplukk her og der, men begynner å bli ganske så fornøyd så det blir nok bilder snart 😉

 

Både i går og I dag har jeg ligget med influensa, så det ble en rolig helg på oss for å si det sånn, sånn er det når småen har begynt i barnehage 😛

Hva er deres planer for kvelden?

Noen gode filmtips?

 

– STOR KLEM

 

#Interiør #diy #hjem #hus #hjemmekontor #inspo # inspirasjon #new #newin #bilder #foto #blogg

6 kommentarer

Siste innlegg