These Products from Nyx!

1. SOFT MATTE LIP CREAM – TRANSYLVANIA – MATTE DEEP VIOLET

2. LIP LINGERIE – EMBELLISHMENT – MUTED PURPLE

3. LIQUID SUEDE CREAM LIPSTICK – STONE FOX – DEEP GREY WITH BLUE UNDERTONE

4. WHITE LIQUID LINER

5. WONDER PENCIL

6. STAY MATTE BUT NOT FLAT LIQUID FOUNDATION

7. BORN TO GLOW LIQUID ILLUMINATOR


 

REVIEW:

Etter at Nyx Cosmetics ble lansert tidligere i vår her i Norge, har jeg sikkert som mange andre her i landet, skaffet meg en del av deres produkter. Jeg ar alltid vært fornøyd med leppestiftene deres tidligere (når jeg har fått tak i dem i utlandet) og var derfor superspent på resten av deres produkter.

– Selve leppe- produktene er jeg selvsagt fortsatt fornøyd med! Jeg elsker at de er godt pigmenterte til en så god pris!

– Når det kommer til den hvite Lineren så synes jeg den er helt ok i forhold til prisklasse, pluss for at den holder særlig godt og er vannfast!

– Wonder Pencil!!! Ahh hva kan man si? Min nye favoritt! Absolutt! Et supert multi-tasking-tool for alle makeup-entusiaster! Den kan brukes til å dekke, line inn og utsiden av lepper og ikke minst våtkanten av øyet. I love it!

– Foundationen er jeg ikke like fornøyd med, her får jeg følelsen av typisk lavpris foundation, hvor den legger seg lett i folder og ses godt på huden. Men uansett grei pris.

– Den flytende highlighter’en er jeg veldig fornøyd med. Den gir fin glød med litt shimmer og har en veldig fin tone.

– Alt i alt, jeg kommer nok til å gå til innkjøp av flere Nyx produkter i fremtiden!

Q: Har du testet ut Nyx? Har du et favoritt produkt?

 

#makeup #styling #mote #trend #skjønnhet #velvære #foto #produkter #review #anbefaling #sminke

22 kommentarer

Siste innlegg