Sneak Peak – My Home Office

Den siste tiden har jeg pusset opp et rom på loftet vårt som skal bli mitt hjemmekontor.

Dette blir mitt lille “fristed” for bloggen, styling & makeup og ikke minst studier.

Stilen jeg har valgt for rommet er veldig vintage/chic inspirert og gleder meg veldig til å vise fram rommet når det endelig er ferdig! foreløpig mangler det kun litt belysning, noen hyller som skal opp samt noe småplukk når det kommer til veggene 😉 

Er kjempefornøyd så langt og her om dagen fikk jeg opp en del produkter i noen av hyllene 😉

Her er en liten “sneak-peak”, gleder meg til å vise resten av rommet når det står klart 😉

// Jepp – Superfan av Opi’s neglelakker 😉 😛 //

 

#makeup #beauty #trend #interiør #sminke #skjønnhet #velvære #styling #kontor #mote

 

20 kommentarer

Siste innlegg