About!

 

Om Meg & Bloggen

Mitt navn er Charlene, jeg er 29 år, fra Stavanger og utdannet makeupartist og motekonsulent.

Tidligere drev jeg bloggen www.weheartforfashion.blogg.no, men jeg har nå bestemt meg for å starte med blanke ark her i bloggverdenen og skrive litt mer målrettet når det kommer til innhold, hovedsakelig blir dette en blogg med fokus på makeup, skjønnhet og styling.

Du kan lese mer om meg ved å trykke inn på min gamle blogg i menyen øverst på siden inntil videre. Jeg er veldig glad for spørsmål og innspill, og mitt største formål med bloggen, er å engasjere og inspirere mine lesere 🙂 Velkommen til min blogg 🙂

Sosiale Medier

Facebook

Pinterest

Instagram

Polyvore

 

Utmerkelser/priser

Vixen Blog Awards 2016 – Året Beauty Blog – Semifinalist
Sale duck Lifestyle Blogger Awards 2015 – Finalist (Weheartforfashion)
L’oreal Trendsetter Search 2014 – Semifinalist
Årets HoveBlogger 2014 – Finalist (Weheartforfashion)

 

Reklame/Samarbeid

For generelle hendvendelser angående bloggen eller ang reklame/sponsing kan du ta kontakt på min mail; [email protected]

Andre kommentarer/spørsmål kan stilles her i kommentarfeltet.

Mvh. Charlene N. Nedrum

 

 

“Kode for å importere bloggen min til Nouw: 3165098529”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg