Birthday Trip To Marbella!

 

For et par uker siden kom jeg hjem fra en fantastisk tur i Marbella med familie og venner av søsteren min Cathrine! I sommer ble søsteren min 30 år og er det noen som kan det å feire, så er det hun! 

Hun hadde arrangert en “langhelg” med venner og familie, hvor hun og mannen hadde leid en gedigen Villa (definitivt drømmehuset mitt altså…) og hvor de selve festdagen hadde leid en lokal “beach-bar” hvor vi fikk servert fantastisk mat og drikke, og ikke minst underholdning!

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

De andre dagene var vi ute og spiste, innom Nikki Beach og virkelig nøt det fine været på stranden!

Collage created using TurboCollage software from www.TurboCollage.com

 

Jeg reiste ned et par dager før alle de andre, da familien har leilighet der nede og fikk dermed tid til en liten “roadtrip” til Malaga, hvor jeg besøkte et vennepar. 

Jeg kjente litt på savnet av å være borte fra Caspian en hel uke, men for å være helt ærlig så hadde jeg nok veldig godt av denne uken “alene”. Hjemme hadde jo han og pappaen fått kjempemye kvalitetstid og kost seg kjempemasse, så det er vel verre for oss mødre enn det er for barna. 

Turen var helt fantastisk, og nå som høstværet har inntatt Norge så kommer jeg til å “leve lenge på denne” 😛

// @diybycharlene //

 

Jeg har satt sammen en liten “filmsnutt” til dere som er interessert i å se litt av høydepunktene for turen, hvor jeg blant har filmet en liten “house-tour” og blant annet litt på “Nikki Beach” 😉 Jeg må bare beklage kvaliteten da alt er filmet med mobil og snapchat, men håper dere blir litt inspirert til å drømme dere vekk til sol og varme 😉 <3

 

video:Marbella - One Week of Fun

Stor Klem

– Charlene

 

#reise #familie #ferie #travel #reiseliv #marbella #spania #nikkibeach #film #snap #snapchat #movie #bilder #foto #bildedryss #bursdagsfeiring #natur #beach #strand #sol #varme #inspo #inspirasjon

4 kommentarer

Siste innlegg