Bli Med Backstage på “Løvenes Rike”

I Helgen som var, dundret det løs i Stavanger Konserthus med Straen Turn sin jubileumsforestilling “Løvenes Rike”

Jeg var så heldig at jeg fikk være med på laget som makeup artist, og er det noen oppdrag jeg bare elsker så må det være disse! Å få jobbe sammen med så mange herlige mennesker, engasjerte foreldre og ikke minst fantastiske gymnaster i alle aldre, er jo ikke annet enn selve drømmejobben.

I tillegg fikk jeg lånt med meg Ben Nye Makeup fra Makeup Art (TUSEN TAKK!!) som selvfølgelig er den perfekte scene-sminken. Heldigvis igjennom turn, dans og svette, for å ikke snakke om hvor varmt det var i helgen, så holdt sminken kjempebra gjennom forestillingene! 😀

Showet i seg selv var bare helt fantastisk, jeg klarte å snike meg ut å få med meg litt av slutten på lørdagen, og det tok ikke lange tiden før tårene tittet frem i øyenkroken! 

Kjenner at jeg er stolt av å få vært en del av denne oppsetningen og stor klapp i hendene til alle som var med på å gjøre denne forestillingen mulig! Dere er helt rå!

 

STOR KLEM

– Charlene

 

#teater #forestilling #løvenesrike #stavangerkonserthus #scene #kunst #scenekunst #turn #dans #lionking #løveneskonge #sminke #makeup #styling #teatersminke #lionkingmakeup #rafiki #scar #stagemakeup #gymnastic #show #showmakeup #behindthescenes #backstage #stavanger

6 kommentarer

Siste innlegg