Disse Jule Kalenderne Ønsker Jeg Meg!

 

        

 

1. NYX – LIPPIE COUNTDOWN ADVENT CALENDAR

Denne kalenderen passer definitivt for de som elsker leppe-produkter og liquid lipsticks! Noe jeg ikke skal legge skjul på at jeg gjør, så denne står høyt på ønskelisten. Prisen er også overkommelig for kun 470,- 😉

 

2. THE BODYSHOP – JULEKALENDER LUXURY

Jeg har alltid elsket “bodyshop” sine produkter, og hva er vel bedre å få en fullpakket kalender med deres mest populære produkter i tillegg til noen nyheter å teste ut? For å ikke snakke om den fulle verdien på kalenderen som er på 3412,- mens kalenderen koster kun 1799,-? “What to wait for, really?” 😛

 

3. CLINIQUE – CHRISTMAS CALENDER – 24 DAYS OF CHRISTMAS

Jeg kan aldri huske å noensinne ha blitt skuffet over Clinique sine produkter. Dette er en kalender som passer perfekt for de som er glad i god hudpleie, og ikke minst makeup. Jeg antar at produktene er i reise størrelser ut i fra beskrivelsen av kalenderen, noe som gjør kalenderen perfekt for dem som reiser ofte. I tillegg er det alltid gøy å prøve å teste ut produktene først før man eventuelt kjøper i stor størrelse! Prisen for kalenderen er kun 595,-

 

4. RITUALS – EXCLUSIVE ADVENT CALENDAR

Jeg bare elsker Rituals! Dette er et av mine favoritt merker når det kommer til velvære! Og hallo? Egen adventskalender med Rituals sine velvære produkter på denne mørke kalde årstiden? Det kunne ikke vært en bedre måte å skjemme seg selv ut på før jul! Ja Takk! og kun for 650,-

 

5. LOOKFANTASTIC – ADVENT CALENDAR 2017

Denne kalenderen har jeg aldri hørt om før, men utifra beskrivelsen til “lookfantastic”, så virker dette som den perfekte julekalenderen for dem som ønsker en “alt-i-ett” kalender når det kommer til både hår, skjønnhet, velvære og makeup. Kalenderen skal visst være proppfull av både etablerte og nye merker noe som gjør at en kanskje får nye produkter man aldri har testet før, for å ikke snakke om at kalenderen inneholder hele 9 “fullsize” produkter i tillegg til vareprøver. Jeg må også si at kalenderens design er jo bare helt magisk! Prisen ligger på 1100,-

 

6. ESSIE – ESSIE ADVENTSKALENDER

Definitivt den perfekte kalender for den som elsker neglelakk og håndpleie. Kalenderen skal visst inneholde 7 fullsize produkter, 14 produkter i reise størrelse, og 3 ekstra produkter. Prisen ligger på 675,-

 

Q: Har du kjøpt deg en kalender til deg selv i år? Kunne du tenkt deg en av disse?  

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #beauty #skjønnhet #velvære #jul #julekalender #kalender #tips #anbefaling #sminke #mote #trend #negler

12 kommentarer

Siste innlegg