Pakke i Posten – Diamond Brush Set

 

OMG!! Disse kostene fra MakeupMekka er en fryd for øyet, og ikke minst like myke som de er sukkersøte! Jeg bare elsker designet og for å ikke snakke om prisen! (settet koster 299,-) Når det kommer til sminkekoster på budsjett, er makeupmekka et av mine favoritt nettsteder og handle. Jeg er veldig fornøyd med kvalitet i forhold til pris, og ikke minst at de har rask levering. Jeg tror nok at deres “koste-kits” må være det jeg handler mest av der, og følger ofte med på om de har tilbud, da en ofte sparer ganske mye på å handle på salg hos dem. Nå var ikke dette settet på tilbud, men de var jo så råe at hvem kan dy seg? Samtidig kjøpte jeg flere av favoritt kostene som faktisk var på tilbud, to pakker på tre øyenskygge koster, pluss eyeliner kost, for kun 79,- per. Jeg ser nå at dette tilbudet er utsolgt, så jeg antar at disse er populære. 

TIPS!! Følg makeupmekka på Facebook, for tilbud, de har ofte Happy Hour hvor produktene deres er veldig satt ned i pris!

 

 

 “Feels Like Cotton Candy” 

 

 

Q: Handler du ofte hos MakeupMekka?

 

XOXO

– Charlene

 

#sminke #makeup #tips #produkter #newin #makeupmekka #koster #sminkekoster #favoritter #blogg #beauty #skjønnhet #velvære #mote #trend #bilder #foto

 

24 kommentarer

Siste innlegg