Jeg er overveldet!

Først og fremst må jeg bare si TUSEN TAKK, for den enorme og positive responsen, på innlegget “La oss snakke om Psykisk Helse”! Jeg er helt satt ut hvor mange av dere som har lest, kommentert, likt og delt innlegget videre, og ikke minst at Mental Helse også valgte å publisere innlegget på deres hjemmeside! ( Du kan finne det publiserte innlegget HER! )

Jeg hadde virkelig ikke forventet dette, og er kjempe takknemlig for alle dere som tar dere tid til å stikke innom bloggen min innimellom, men spesielt når det handler om noe så viktig og personlig, kan jeg nesten ikke beskrive hvor mye det betyr for meg! Dere er så gode, støttende og positive, at jeg til tider, får tårer i øynene når jeg leser kommentarene deres…..

Jeg skal være ærlig og si at det var nok et av de tøffeste innleggene jeg noen gang har skrevet, når man utleverer seg selv, gjør seg selv sårbar, så vet man aldri hvordan det blir mottatt, men hele poenget var jo nettopp dette med åpenhet, ikke sant?

Og det er nemlig så viktig! Vi må ikke glemme at vi alle har et liv “utenfor” sosiale medier, vi er alle mennesker og ingen er perfekte, vi har motgang og medgang, men om det at jeg deler litt av mine opplevelser kan gi noen andre en indre motivasjon til å stå på videre, og ikke gi opp, så skal jeg gladelig dele mine erfaringer!

Det som varmet ekstra, var noen personlige meldinger jeg fikk som gikk ut på at jeg hadde gjort deres dag bedre med dette innlegget… Når jeg leser sånn, så blir jeg først og fremst glad men også tenker jeg, at da har jeg vel gjort noe rett? For alt jeg virkelig ønsker med å dele mine erfaringer, er at det kan hjelpe en annen sjel der ute som kanskje ikke er på den beste plassen i livet akkurat her og nå, eller kanskje har vært der, men kan kjenne seg igjen og ikke føle seg alene. For du er nemlig ikke alene!

Om min stemme kan gjøre det, om jeg kan inspirere noen der ute til å se lyset i enden av tunnelen, da skal jeg love deg at jeg i hvert fall sover hakket bedre om nettene og har enda mer å glede meg over. Så igjen TUSEN TAKK, for det! <3

 

 

STOR KLEM

– Charlene

 

#blogg #psykiskhelse #helse #velvære #skjønnhet #selvutvikling #mote #trend #personlig #rettfrahjertet #hjertesak #psyk #hverdag

12 kommentarer

Siste innlegg