Sad & Classic Clown Makeup – Halloween Look

Jeg har lenge tenkt å gjøre en “klovne-look”, med tanke på både “IT” Filmen og ikke minst hvor “hypa” dette er for tiden… Selv er jeg super fan av Harley Quinn, og elsker både creepy og klassiske klovner. Mest for de jeg har et spesielt forhold til scenekunst og fornøyelses parker 🙂

Idag kjente jeg at jeg hadde lyst å lage en ganske “plain” og enkel look. Så tanken bak denne looken, var mer klassisk, både med tanke på enkelthet og ikke minst fargebruk. Jeg kommer nok til å lage flere “klovne-looks” fremover da dette var veldig gøy 😉 hihi! Denne looken er veldig enkel å gjenskape og tar veldig lite tid. Alt du trenger er øyenskygge i fargene: Hvit, Blå, Grønn, og Gul, en blå kajal og sort liquid Liner, samt en rød leppestift og liner. For ekstra effekt kan du sette på noen fargerike falske vipper.

 

Hva synes du?

 

PRODUCTS USED

 

Base:

– Max Factor – Ageless Elixir, Liquid Foundation

– Sephora White Setting Powder

 

Eyes & Brows:

– H&M – Eyebrow Pencil Light Brown

– MakeupMekka – Blue kajal

– Makeup Revolution – Redemption Palette (Farger: Hvit, Gul, Mørkebå og Mørkegrønn)

 

Lips:

– Kat von D – Liquid Lipstick (Farge: “exorcism”)

-H&M – Lip Liner (cherry tart)

 

Details:

– Black Liquid Liner – The Balm

 

 

XOXO

– Charlene

 

#halloween #høst #bilder #foto #bildedryss #makeup #makeuplook #look #looks #halloweenmakeup #halloweenlooks #mote #skjønnhet #velvære #trend #blogg #beauty #halloween2017look #clown #clownmakeup #sadclown #creepyclow #klovnemakeup #teater #teatermakeup #teatersminke #cosplay

12 kommentarer

Siste innlegg