New In – Nyx Liquids

Her om dagen var jeg innom H&M, og plukket med meg disse nydelige leppe-fargene fra Nyx Cosmetics. Jeg har lenge hatt lyst på noen matte lilla farger samt har jeg også fått øynene opp for den metalliske leppe-trenden som herjer for tiden.

Leppe fargene jeg kjøpte var:

Metals – Speed Of Light

Liquid Suede – Sway/Enterprise

Liquid Suede – Amethyst

Swatches

Min Vurdering:

Min erfaring er at Nyx sine leppe-produkter er veldig varierte i kvalitet. Liquid Suede synes jeg var hakket dårligere enn Metals, som jeg derimot elsket! Metals Lip Cream’en i fargen “Speed of Light” var kjempe enkel å påføre, hadde en nydelig metallisk kobberfarge og føltes fløyelsaktig, kosten var også myk, noe som gjorde det enkelt å påføre fargen jevnt. Når det kommer til Liquid Suede fargene, synes jeg selve kosten var veldig dårlig, den er veldig hard og det blir vanskelig å få fargen jevn, men samtidig elsket jeg fargene, så kanskje disse fargene er bedre å påføre med en annen kost? Prisen er jo også billig, så man får jo hva man betaler for 😉

 

Metals – Speed Of Light

Pluss: God og påføre, Nydelig Farge, godt pigmentert og god pris

Minus: Ikke noe spesielt

Terningkast: 6

 

Liquid Suede – Sway/Enterprise

Pluss: Kjempefin Farge, Grei pigmentering, kul matte finish, god pris

Minus: Litt hard kost, vanskelig å påføre

Terningkast: 4

 

Liquid Suede – Amethyst

Pluss: Rå Farge, god pris

Minus: Hard kost, vanskelig å påføre jevnt, selve fargen legger seg i lag og gir en litt ujevn finish

Terningkast: 3

 

Min Favoritt: Soleklart “Speed of Light” Metals Lip Cream 😀

 

Q: Hva synes du om fargene? Har du prøvd noen av dem selv?

 

XOXO

-Charlene

 

#makeup #trend #beauty #skjønnhet #sminke #velvære #mote #produkter #test #anbefaling #nyx #nyxcosmetics #liquidlipsticks #swatches

12 kommentarer

Siste innlegg