Makeup Tutorial – 50 shades of Grey (Darker) Inspired

Her kommer den fjerde Makeup Tutorialen jeg har lagt ut på YOUTUBE

Jeg hadde blitt kjempeglad om du vil følge meg der også, foreløpig er jeg blitt helt hekta, men samtidig er det veldig skummelt.

Jeg føler at en blottlegger seg enda mer på film, og mitt neste steg må nok være å snakke foran kamera, da jeg har fått et par forespørsler om det. 

Du finner kanalen min her: BACKSTAGEBEAUTY

 

I denne videoen ønsket jeg å lage en enkel “makeuplook” som allikevel blir mye mer dramatisk om man legger til tilbehør som et enkelt “choker” halsbånd og maske. Jeg er så klart inspirert av “50 Shades Darker” filmen, om noen av dere har sett den? Men samtidig en “mørkere” versjon. 

Om du lurer på hvilke produkter jeg har brukt til denne looken, finner du en produktliste i mitt forrige innlegg:

50 Shades of Grey (Darker) – Inspired Makeup Look

 

Og her har du min nyeste video:

 
Håper du likte videoen! Kom gjerne med tilbakemeldinger og tips til hva jeg kan gjøre i fremtiden 😉
 
XOXO
-Charlene

#makeup #sminke #tutorial #sminketutorial #makeuptutorial #beauty #skjønnhet #velvære #kreativ #video #videotutorial #youtube #fiftyshadesofgrey #fiftyshadesdarker #film #tv #cosplay

16 kommentarer

Siste innlegg