Makeup Tutorial – Harley Quinn

 
 
Jeg har nå startet opp youtube kanal, dette er min første opplastning, selv om videoen i seg selv er ca 1 år gammel, tenkte jeg det var en grei video å laste opp til å begynne med 😛
 
Jeg er ikke helt dreven på redigering og filming enda, men øvelse gjør jo mester så det blir nok bedre med tiden, haha. Foreløpig bruker jeg mobil kamera til filming, men skal bli bedre å bruke et skikkelig kamera i fremtiden. Her er i hvert fall en liten “sneak peak” om hva kanalen kommer til å by på framover 😉 

Youtube kanalen min finner du her:

BACKSTAGEBEAUTY

 

Følg meg gjerne om du har youtube så følger jeg tilbake 😀

 

XOXO

– Charlene


 

#makeup #sminke #beauty #skjønnhet #tutorial #sminkertutorial #makeuptutorial #youtube #mote #trend #cosplay #kostyme 
 

16 kommentarer

Siste innlegg