Burde jeg begynt med Youtube?

Jeg har lenge vurdert om jeg skal begynne å laste opp makeup-tutorials via youtube…. Jeg hadde en litt kanal i forbindelse med den gamle bloggen, altså, da mener jeg, kun tre videoer av dårlig kvalitet. Nå tenker jeg, eller har tenkt ganske lenge, hehe *kremt*, at det er på tide å få gang igjen, og denne gangen kanskje fokusere litt mer på kvalitet?

Det eneste som egentlig stopper meg er selvfølgelig tid og kompetanse. Jeg har ingen erfaring med videoredigering og ser at så mange unge der ute er så enormt flinke og kreative med videoene de legger ut, så da stopper det liksom der.

Men, når det er sagt, så må vi vel alle begynne en plass? Og det er jo ikke som om “youtube” ikke har kommet for å bli 😉

Jeg har startet opp en kanal, men foreløpig har jeg ikke lagt ut noen videoer enda, kanskje det kommer en snart?

Jeg tenker at det første jeg må begynne å gjøre er selvfølgelig å filme “makeup-lookene” jeg gjør, så får jeg vel ta det derifra. Det positive er jo at da kan jeg vise dere lesere hvordan jeg går fram når jeg lager mine looks, og ikke minst gi dere tips underveis.

Hva tenker du? Ønsker du å se sminkevideoer på denne bloggen? 

Btw! laget en ny header i går kveld, hva synes dere?

 

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER:

 

FACEBOOK

INSTAGRAM

 

XOXO

– Charlene 😉

 

#header #design #youtube #sosialemedier #blogg #tanker #mote #skjønnhet #trend #velvære #diy #beauty #sminke #makeup

 

4 kommentarer

Siste innlegg