New In – Makeup From Urban Decay

Da jeg nylig var i Oslo i forbindelse med Vixen Blog Awards, fikk jeg tak i disse godbitene fra Urban Decay. Jeg gleder meg utrolig mye til å teste dem ut, spesielt “Moondust” paletten som jeg har siklet på ganske lenge. Siden vi ikke har Urban Decay i Stavanger har jeg ikke fått meg til å bestille dem fra nett, men nå når jeg gikk forbi merket på Gardemoen måtte jeg bare gripe sjansen. 

Du kan også få tak i produktene her:

1. Urban Decay – All Nighter Waterproof Liquid Foundation 

2. Urban Decay – Eyeshadow Primer Potion (Original)

3. Urban Decay – Moondust Eyeshadow Palette

 

Håper ellers at dere alle har hatt en god helg 😀

XOXO

– Charlene

 

#sminke #makeup #skjønnhet #velvære #beauty #trend #mote #produkter #øyenskygge #urbandecay #sminkeblogg #beautyblogg #blogg

20 kommentarer

Siste innlegg