New In – House Of Lashes


Da jeg var innom H&M her om dagen, fikk jeg kjøpt meg et par nye vipper fra “House of Lashes”. Jeg har tidligere prøvd vippene i “Iconic” og var veldig fornøyd med dem, men tenkte å prøve noe nytt, så denne gangen ble det tre andre typer som heter Bambie, Featherette og Boudoir. I tillegg kom jeg over denne nydelig beholderen som også er fra House of Lashes. Den holder opp til tre par vipper om gangen, og er perfekt i passform, (det skulle jo så klart bare mangle siden den er fra samme produsent). Designet var jo kjempefint også! Under har jeg satt vippene på plass i boksen, så nå er målet mitt å bli mye flinkere til gjenbruk når det kommer til falske vipper.

 

Q: Hva synes du om vippene fra House of Lashes? Er du flink til å gjenbruke falske vipper?

 

XOXO

– Charlene

 

#makeup #sminke #beauty #skjønnhet #velvære #produkter #anbefaling #mote #trend #houseoflashes #falskevipper #blogg
 

6 kommentarer

Siste innlegg