Julegave Favoritten – Anastasia Beverly Hills – Modern Renaissance

Jeg var så heldig å ha min lillebror i nærheten av Sephora forrige halvår, da han bodde i San Diego, så jeg sendte ham en ønskeliste, og tror du ikke han kom hjem med denne? Verdens beste julegave sier bare jeg 😉

Yup! I’m In love!

Denne Paletten er bare helt nydelig! Total Perfeksjon! Øyenskyggene bokstavelig talt bare smelter inn i huden, de er så myke å jobbe med og ikke minst pigmenterte at jeg kjenner jeg er hekta før jeg i det hele tatt har fått dem på øyenlokkene!

Oh My! Hvor har du vært hele mitt liv? haha! Dette er altså mitt første produkt fra ABH, ja, tro det eller ei, makeup geek som jeg er, så har jeg ikke anskaffet meg verken et av kontur kittene eller øyenbryns settene som så lenge har vært meget populære!

Men nå er jeg altså solgt, så hvem vet hva som blir det neste?

Uansett, er meget fornøyd! Disse fargene er jo bare til å falle for, bokstavelig talt….

 

XOXO

– Charlene

<3

 

#makeup #produkt #julegave #jul #sminke #anbefaling #skjønnhet #velvære #mote #trend #blogg #anastasiabeverlyhills #inlove

4 kommentarer

Siste innlegg