New In – Makeup Brushes from RT

Disse børstene fra “Real Techniques” klarte jeg rett og slett ikke å bare gå forbi da de var på tilbud hos Lindex i går. Jeg har sett på de en stund og vurdert å kjøpe settet, men da de var satt ned, var det ingen tvil. Jeg er generelt sett veldig fornøyd med de kostene jeg har fra merket før, noen av de begynner å bli ganske slitt, så da var det på tide med et nytt sett, i tillegg er jo designet bare rålekkert.

Designet er inspirert av streetart i Berlin, og blitt stemt frem av brukerne selv. Settet er også et “limited edition”.

 

SETTET BESTÅR AV:

– Stippling Brush

– Buffing Brush

– Contour Brush

– Deluxe Crease Brush

– Base Shadow Brush

 

Gleder meg sykt til å teste dem ut!

Q: Har du funnet noe på salg som du lenge har hatt lyst på nå i adventstiden?

 

XOXO

– Charlene
 

 

#makeup #sminke #produkter #anbefaling #tips #mote #trend #skjønnhet #velvære #realttechniques #sminkekoster

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg