Trying Out – Matte Me Smooth Lip Cream

I dag testet jeg ut disse nydelige leppe fargene fra “Sleek” sin “Matte Me Smooth Lip Cream” – kolleksjon.


 

Jeg digger fargene og konsistensen, og synes de er enkle og greie å påføre, men synes tuppen på børsten er kanskje litt hard. Uansett var de veldig enkle å forme leppene med, på bildene under har jeg kun selve leppefargene, ingen lipliner under, så til å være et såpass billig merke må jeg si at jeg er imponert over farge intensitet og holdbarhet. Du kan se at de er enkle å være kreative med, enten du ønsker et naturlig resultat, eller en mer dramatisk look.

 

Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Petal 435


 

Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Fandango Purple 431


 

Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Rioja Red 433


 

Alle Fargene Finner du Her:

(Annonselinker)

– Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Petal 435

– Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Fandango Purple 431

– Matte Me, Ultra Smooth matte Lip Cream, Rioja Red 433

 

 

Min Favoritt blant fargene er nok Fandango Purple 😉

Q: Hvilken ville du valgt?

Håper alle har hatt en nydelige helg! 😀

XOXO

– Charlene
 

 

#sminke #styling #mote #stil #leppestift #sleek #makeup #beauty #skjønnhet #velvære #trend
 

10 kommentarer

Siste innlegg